Aku Ankka

Lähtökohdat ja tavoitteet

Tastylia Aku Ankka -lehti on Suomen tunnetuin ja luetuin tilattava aikakauslehti, joka on muuttunut viikoittain ilmestyvästä lehdestä monikanavaisesti sisältöjä tuottavaksi mediaksi.

http://palsport.com/?kamatoz=%D9%83%D9%8A%D9%81-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%D8%AD-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D9%84%D8%B9%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88&624=d1 Kampanjan tavoitteena oli juhlistaa 80-vuotiasta Aku Ankkaa tavalla, joka palvelee sekä aikuisten nostalgian nälkää että lasten ja nuorten digijanoa. Ilmiöittämisen avulla haluttiin korostaa Aku Ankan ajankohtaisuutta.

Luova ratkaisu ja toteutus

http://ortdestreffens.de/?yabloko=bin%C3%A4re-options-tools&bbf=c3 Myy ideoi Aku Ankalle konseptin, jossa syntymäpäivä kiinnitettiin ajankohtaiseen ilmiöön ankkamaisella tavalla; päätimme tuoda Duckenheimin Helsinkiin samoihin aikoihin, kun kiistellyn Guggenheim-museohankkeen arkkitehtikilpailu kävi kuumana. Ankallisaarteille omistettu Duckenheim-näyttely oli kunnianosoitus yhdelle Suomen kulttuurihistoriallisesti merkittävimmistä hahmoista, Aku Ankalle, joka täytti avajaispäivänä 80 vuotta.

För Viagra 100 mg master Näyttelyn paikaksi valittiin Sanomatalon Mediatori, joka on Sanomalle strategisesti merkittävä tapahtumapaikka. Nelosen radioiden läheisyydessä sijaitseva tila aktivoi myös radioiden toimitukset kommentoimaan ja keskustelemaan Duckenheim-näyttelystä lähetyksissään.

Aku Ankka Duckenheim logo

http://gayfootclub.com/?kontyry=matchmaking-according-to-lal-kitab&d00=b6 Myy suunnitteli Duckenheimille konseptin sekä visuaalisen ilmeen, jonka jälkeen erilaisia sisältöjä alettiin tuottamaan eri kanaviin. Pre-lanseeraus tehtiin kohdennetusti mielipidevaikuttajille Twitterissä. Mediatiedotteessa kerrottiin, että Duckenheim Helsingin rahoitus on vihdoin järjestynyt!

click site Viikkoa ennen avajaisia kaikki Aku Ankan sidosryhmät kutsuttiin näyttelyn avajaisiin. Kutsussa paljastettiin näyttelyn sijainti Sanomatalon Mediatorilla sekä sen pääteos: kolmemetrinen kukista tehty Aku Ankan pää, joka sijoitettiin Musiikkitalon eteen.

opzioni binarie analisi Itse avajaisia vietettiin Aku Ankan syntymäpäivänä 9.6.2014. Näyttelyssä yleisö pääsi tutustumaan Ankallisaarteisiin sekä nauttimaan Aku Ankka -lehden päätoimittajan Quetiapin recept ordning Aki Hyypän moderoimasta paneelikeskustelusta, jossa keskusteltiin Aku Ankan merkityksestä Suomelle ja sen kulttuurille.

Tulokset

http://www.parklandprimary.co.uk/?antogonist=forex-indonesia-terbaik&c3f=9e Duckenheimista kasvoi välittömästi ilmiö – hankkeesta uutisoitiin laajasti kaikissa suurimmissa uutismedioissa kuten MTV3:n Kymmenen uutisissa, Ylen uutisissa, Turun Sanomissa, Aamulehdessä ja Hufvudstadsbladetissa. Jopa Helsingin Sanomat kirjoitti aiheesta pilke silmäkulmassa otsikolla ”Duckenheim ehti ennen Guggenheimia.” Jutun lopussa todettiin, että ”mahdetaan New Yorkissa olla kateellisia”.

get redirected here Arvioiden mukaan Sanomatalon Duckenheim-näyttelystä kävi nauttimassa monituhatpäinen yleisö ajanjaksolla 9.–19.6.2014. Myyn tuottamaa Duckenheim YouTube-videota oli joulukuussa 2014 katsottu yli 34 200 kertaa.

Kommentoi

Samankaltaisia

Viisi TED-puhetta sisältömarkkinoijalle

29.09.2016

Myy poimi viisi inspiroivaa TED-puhetta, jotka jokaisen sisältömarkkinoijan pitäisi katsoa.

Lue lisää ››››

Kun videobloggaajasta tuli media

15.09.2016

YouTube-tähti Soikku julkaisi viime viikolla oman mobiilisovelluksensa. Se kertoo mediamaiseman muutoksesta, jossa jokainen voi olla media. Mitä merkitystä sillä on sisältömarkkinoinnille?

Lue lisää ››››

Snapchat - mitä se tarkoittaa markkinoijille?

05.09.2016

Snapchat on varsinkin nuorien suosiossa oleva kuvaviestintäpalvelu, jonka avulla jaetaan arjen hauskoja hetkiä. Tämä koko ajan suositumpi sovellus on myös todella tehokas markkinoinnin kannalta, ja sitä kannattaisi hyödyntää.

Lue lisää ››››

Euromelanooma 2015 -kampanja

18.11.2015

Euromelanooma on kansainvälinen kampanja, jonka tavoite on melanooman ja muiden ihosyöpien tietoisuuden lisääminen, ehkäiseminen ja varhainen diagnoosi. Suomen kampanjan näkyvyys ylitti kaikki odotukset. Kampanja palkittiin Vuoden lääkeinformaatiotekona 2015.

Lue lisää ››››

Terveysalan markkinoinnin uusi aikakausi

18.11.2015

Sisältömarkkinointi on mullistanut terveys- ja lääkealan markkinoinnin mahdollisuudet viimeisten vuosien aikana. Verkossa kaiken sisällön on oltava kuluttajaa kiinnostavaa ja terveysaiheiden helposti ymmärrettäviä.

Lue lisää ››››

Näin kirjoitat kiinnostavasti blogissasi

15.10.2015

Näillä yhdeksällä neuvolla kirjoitat kiinnostavammin. Lue ja ota askeleet kohti parempia blogipostauksia.

Lue lisää ››››

Usein kysytyt kysymykset sisältömarkkinoinnista

03.09.2015

Sisältömarkkinointi herättää paljon kysymyksiä yrityksissä. Kokosimme yhteen yleisimmät sisältömarkkinointia koskevat kysymykset ja vastasimme niihin.

Lue lisää ››››

Yritysbloggaamisen sietämätön vaikeus

02.09.2015

Yritysblogi on yritysviestinnän arkkityyppi, joka sisältömarkkinoinnin seurakunnassa katsotaan välttämättömäksi osaksi uuden ajan sisältömarkkinointi-mixiä. Mutta eihän se yritysbloggaaminen helppoa ole: ensin loppuvat resurssit ja sitten ideat.

Lue lisää ››››

Miksi markkinoinnin automaatio kannattaa?

13.08.2015

Markkinoinnin logiikka on muuttunut ja valta on siirtynyt myyjältä ostajalle. Yli 60 prosenttia ostopäätöksestä on tehty ennen ensimmäistä kontaktia palveluntarjoajaan. Markkinoinnin automaation avulla saat enemmän irti samoilla resursseilla.

Lue lisää ››››

Sisältömarkkinoinnin suunnitelman ABC

03.07.2015

Ammattimaisesti tehty sisältömarkkinointi maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Menestyksekkään sisältömarkkinoinnin takana on aina kuitenkin tarkkaan mietitty sisältösuunnitelma. Kuinka se tehdään?

Lue lisää ››››

Miten sisällöntuotanto pidetään vauhdissa kesälläkin

24.06.2015

Vaikka toimisto hiljenisikin heinäkuussa, eivät suomalaiset lopeta kuluttamasta sisältöjä kesälläkään. Poimi vinkkimme siihen, miten pidät yritysblogin vireänä kesälläkin!

Lue lisää ››››

Lisämyyntiä lomalla

08.06.2015

Moni vilkuilee sähköpostiaan lomallakin, sillä bisnes ei saa pysähtyä hetkeksikään. Mutta miten pitää myynti kuumana kesälläkin (ja olla itse kuitenkin lomalla)?

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

04.06.2015

Garminin valikoiman monipuolistumisesta kertomiseen haluttiin käyttää tuoteviestintää. Neljässä toteutetussa kampanjassa hyödynnettiin menestyksekkäästi ansaittua näkyvyyttä blogeissa, aikakaus- ja sanomalehdissä sekä erilaisilla verkkosivuilla.

Lue lisää ››››

Nokkela hyötyy toisen some-kohusta

13.05.2015

Kuvamuokkaus venäläisjääkiekkoilijasta sai aikaan some-kohun. Suomalaiset voittivat illan jääkiekko-ottelun, mutta ketkä selvisivät kuva-kohusta voittajina?

Lue lisää ››››

Asiakaskokemus – digitaalisen markkinoinnin vahvin trendi 2015

17.04.2015

Adoben uusimman digitaalisen markkinoinnin tutkimuksen mukaan asiakaskokemus on digitaalisen markkinoinnin vahvin trendi tällä hetkellä. Lue lisää!

Lue lisää ››››

Kohdentaminen ei yksin riitä

15.04.2015

Olemme jo niin tottuneita näkemään ja kokemaan mainontaa, että useimmiten emme sitä huomaa – tai huomioi. Luovinkaan mainos ei sellaisenaan saa meitä vielä vakuuttumaan ja tekemään ostopäätöstä. Ei, vaikka mainos olisi kuinka kohdennettu.

Lue lisää ››››

Sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen kannattaa

07.04.2015

Joskus pelkkä sparrailu ulkopuolisen kumppanin kanssa riittää. Joskus laajempi vastuunsiirto tuottaa parempia tuloksia. Joskus koko sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen on ainoa keino.

Lue lisää ››››

Markkinointi on mahdotonta ilman hyvää sisältöä

04.03.2015

Sisältömarkkinointi ei ole markkinointiviestinnän osa-alue. Se on tapa tehdä ja tarkastella markkinointia jatkuvana prosessina, jonka keskiössä on puhutteleva ja palveleva sisältö.

Lue lisää ››››

RAY: Työtä, kiitos!

04.03.2015

RAY:n Paikka auki –avustusohjelma lanseerattiin onnistuneesti sosiaali- ja terveysalan järjestöille, nuorille ja vaikuttajille. Vahva konsepti, Työtä, kiitos!, nosti nuoret aktiivisina toimijoina viestinnän keskiöön ja haastoi sidosryhmät toimintaan.

Lue lisää ››››

Suomen Pipliaseura

04.03.2015

Pipliaseura on järjestö, joka kääntää ja kustantaa Raamattua eri kielille. Pipliaseura halusi luoda erityisesti uusia potentiaalisia lahjoittajia puhuttelevan varainhankintakonseptin ja siirtyä sen myötä entistä vahvemmin varainhankintaan digissä.

Lue lisää ››››

Uusi Lastensairaala 2017

04.03.2015

Varainhankintakampanjan tavoitteena oli kerätä lahjoituksilla 30 miljoonaa euroa uuden lastensairaalan rakentamiseksi. Jatkuvan sisältömarkkinoinnin avulla tavoite saavutettiin ennätysajassa 1,5 vuodessa.

Lue lisää ››››

Sisältöjä suoraan sydämiin

26.02.2015

Hyvin suunnitellut ja toteutetut sisällöt tekevät yrityksen tai yhteisön brändin eläväksi ja tuovat sen lähemmäksi yleisöään. Kohderyhmät kohdataan heille relevanteissa kanavissa ja heidän omilla ehdoillaan.

Lue lisää ››››

Duckenheim

04.08.2014

Duckenheim kampanjens mål var att fira 80-årige Kalle Anka på ett sätt som tjänar både vuxna nostalgi hunger och digitala törst av barn och ungdomar.

Lue lisää ››››

Ray - Plats öppen

04.08.2014

RAY:s Plats öppen - tillskottprogram lanserades framgånsrikt på de sociala och hälso-organisationer, ungdomar och ledare. Den starka koncept, Arbete, tack!, väckte ungdomar som aktiva deltagare i centrum för kommunikation och utmanade intressenter till handling.

Lue lisää ››››

Finska Bibelsällskapet

04.08.2014

Finska Bibelsällskapet är en organisation som översätter och ger ut Bibeln på nya språk. Organisationen ville skapa en särskilt nya potentiella donatorer tilltalande koncept och flytta med den ännu starkare digitalisk fundraising.

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

04.08.2014

Produkt kommunikation användes för att tala om Garmin urbud av diversifiering. De fyra kampanjer genomförts tjänade synlighet bloggar, tidskifter och tidningar, samt en mängd olika webbplatser.

Lue lisää ››››

Nytt barnsjukhus 2017

04.08.2014

Insamlings målet var att samla in pengar till 30 miljoner euro för att bygga ett nyt barnsjukhus. Med hjälp av kontinuerlig innehåll marknadsföring målet uppnåddes på rekordtid på 1,5 år.

Lue lisää ››››

Donald Duck

03.06.2014

The goal of the Duckenheim campaign was to celebrate the 80-year-old Donald Duck in a manner that engaged both adults and children. We created a phenomena that made Donald Duck more relevant than ever.

Lue lisää ››››

RAY: Finland's Slot Machine Association

03.06.2014

RAY's Open position - supporting youth employment -program - was launched succesfully to social- and welfare organizations, young people and decision makers. The strong concept, Work, thank you!, put young people at the center of the communication challenging stakeholders to take action.

Lue lisää ››››

The Finnish Bible Society

03.06.2014

The Finnish Bible Society translates and publishes the Bible. In 2014 the Bible Society wanted to create a new fundraising concept with emphasis on digital fundraising aimed at new potential donors.

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

03.06.2014

Garmin launched four new products by engaging customers in blogs and media.

Lue lisää ››››

New children's hospital 2017

03.06.2014

The goal of the fundraising campaign was to collect 30 million euros in order to build a new children's hospital. With the help of continuous content marketing the goal was reached in only 1,5 years.

Lue lisää ››››