Garmin Nordic Finland

traiding online sistema binario account di prova Lähtökohdat ja tavoitteet

kommersiell valutahandel Garmin Nordic Finland halusi mainostamisen ja markkinointitoimenpiteiden rinnalla vahvistaa uusien tuotteidensa näkyvyyttä tuoteviestinnällä. Neljän eri kampanjan avulla Garminin laitteet haluttiin nostaa esille tarkoituksenmukaisissa blogeissa, lehdissä ja verkkosivustoissa.

see Teimme tuoteviestintää kolmelle erilaiselle aktiivisuusrannekkeelle, GPS-älykellolle, multisport-kellolle, hands free –navigointilaitteelle ja action-kameralle.

go to link Luova ratkaisu ja toteutus

http://bundanoonhotel.com.au/?collcc=3703890839 Päätimme kontaktoida erilaisia bloggaajia ja medioita laitenäkökulmalla, laitteiden monipuolisuutta korostaen. Korkealaatuiset laitteet annettiin testattavaksi jokaisen omaan tyyliin sopivissa aktiviteeteissa: arkeen, urheiluun tai seikkailuun.

Check This Out Tavoitteena oli saada positiivista näkyvyyttä ja hyvän fiiliksen testauskokemuksia sekä raportteja lehtijuttujen ja blogipostausten muodossa. Annoimme joidenkin laitteiden testauksen rinnalle mahdollisuuden järjestää laitekilpailuja ja -arvontoja. Niiden tarkoituksena oli lisätä lukijoiden kiinnostusta laitetta kohtaan.

buy cheap Seroquel line Pidimme aktiivisesti yhteyttä bloggaajiin, eli pysyimme ajan tasalla siitä, miten yhteistyö sujui. Jos laitteiden käyttö vaati ohjeistusta, vastasimme itse ohjekirjojen mukaisesti selkeisiin tapauksiin. Jos tilanne vaati Garminin asiantuntemusta, toimimme tiedon välittäjinä. Tärkeää oli pitää kontaktimme tyytyväisinä ja innostuneina.

Cheap 20 MG Tastylia Tadalafil Oral StripsOrder 20 MG Tastylia Tadalafil Oral Strips Online Hoidimme pääasiassa myös logistiikan itse.

http://petnjica.co.me/?kig=miglior-libro-sulle-opzioni-digitali&cb1=91 Tulokset

have a peek here Kampanjat sujuivat hyvin, niin yhteistyö- kuin julkaisunäkökulmastakin. Garminin laitteet saivat näkyvyyttä halutuissa lehdissä, blogeissa, verkkosivustoissa ja sosiaalisessa mediassa.

http://vvdewalden.nl/wp-content/uploads/2012/12/slider_1_1.jpg Julkaisujen äänensävy oli erittäin positiivinen ja testaajamme olivat pääasiassa hyvin tyytyväisiä laitteisiin. Kriittisemmätkin artikkelit löysivät positiivista kirjoitettavaa jokaisesta laitteesta.

my company Järjestimme laitteita erilaisiin kilpailuihin ja arvontoihin blogeissa, lehdissä ja verkkosivuilla. Kilpailuja ja arvontoja julkaisseet bloggaajat kertoivat julkaisujen olleen suosittuja.

check over here Yhdessä Garminin kanssa määritellyt tavoitteet saavutettiin.

options trading bible "Myyn innokas ja osaava tiimi on ollut korvaamattomana apunamme. Olemme olleet yhteistyöhön erittäin tyytyväisiä ja saaneet hyviä tuloksia aikaiseksi."
–Juha Kainua, Marketing & Communication, Garmin Nordic Finland

Kommentoi

Samankaltaisia

Kun videobloggaajasta tuli media

15.09.2016

YouTube-tähti Soikku julkaisi viime viikolla oman mobiilisovelluksensa. Se kertoo mediamaiseman muutoksesta, jossa jokainen voi olla media. Mitä merkitystä sillä on sisältömarkkinoinnille?

Lue lisää ››››

Euromelanooma 2015 -kampanja

18.11.2015

Euromelanooma on kansainvälinen kampanja, jonka tavoite on melanooman ja muiden ihosyöpien tietoisuuden lisääminen, ehkäiseminen ja varhainen diagnoosi. Suomen kampanjan näkyvyys ylitti kaikki odotukset. Kampanja palkittiin Vuoden lääkeinformaatiotekona 2015.

Lue lisää ››››

Natiivimainonta blogeissa – kolme vinkkiä mainostajille

12.05.2015

Digimainonnan muodot staattisista ja liikkuvista bannereista retargetointimahdollisuuksiin ja natiivimainontaan luonnistuvat myös blogiympäristössä. Natiivimainonta ei kuitenkaan blogeissa tarkoita samaa kuin muualla digissä.

Lue lisää ››››

Bloggaaminen on internet-aikakauden ammatti

08.04.2015

Suomalaisbloggaajien urakehitys on kuin amerikkalainen unelma: kovaa työtä tekemällä on mahdollisuus saavuttaa huikeaa menestystä.

Lue lisää ››››

Aku Ankka

06.03.2015

Duckenheim-kampanjan tavoitteena oli juhlistaa 80-vuotiasta Aku Ankkaa tavalla, joka palvelee sekä aikuisten nostalgian nälkää että lasten ja nuorten digijanoa. Ilmiöittämisen avulla haluttiin korostaa Aku Ankan ajankohtaisuutta.

Lue lisää ››››

RAY: Työtä, kiitos!

04.03.2015

RAY:n Paikka auki –avustusohjelma lanseerattiin onnistuneesti sosiaali- ja terveysalan järjestöille, nuorille ja vaikuttajille. Vahva konsepti, Työtä, kiitos!, nosti nuoret aktiivisina toimijoina viestinnän keskiöön ja haastoi sidosryhmät toimintaan.

Lue lisää ››››

Suomen Pipliaseura

04.03.2015

Pipliaseura on järjestö, joka kääntää ja kustantaa Raamattua eri kielille. Pipliaseura halusi luoda erityisesti uusia potentiaalisia lahjoittajia puhuttelevan varainhankintakonseptin ja siirtyä sen myötä entistä vahvemmin varainhankintaan digissä.

Lue lisää ››››

Uusi Lastensairaala 2017

04.03.2015

Varainhankintakampanjan tavoitteena oli kerätä lahjoituksilla 30 miljoonaa euroa uuden lastensairaalan rakentamiseksi. Jatkuvan sisältömarkkinoinnin avulla tavoite saavutettiin ennätysajassa 1,5 vuodessa.

Lue lisää ››››

Blogiyhteistyö alkaa täydellisten kumppanien etsinnällä

23.02.2015

Jokaisen bloggaajan erityisyyden hahmottaminen asettaa vaatimuksia asiantuntijuudelle, mutta avaa myös mahdollisuuden erittäin onnistuneille ja maaliin osuville valinnoille.

Lue lisää ››››

Duckenheim

04.08.2014

Duckenheim kampanjens mål var att fira 80-årige Kalle Anka på ett sätt som tjänar både vuxna nostalgi hunger och digitala törst av barn och ungdomar.

Lue lisää ››››

Ray - Plats öppen

04.08.2014

RAY:s Plats öppen - tillskottprogram lanserades framgånsrikt på de sociala och hälso-organisationer, ungdomar och ledare. Den starka koncept, Arbete, tack!, väckte ungdomar som aktiva deltagare i centrum för kommunikation och utmanade intressenter till handling.

Lue lisää ››››

Finska Bibelsällskapet

04.08.2014

Finska Bibelsällskapet är en organisation som översätter och ger ut Bibeln på nya språk. Organisationen ville skapa en särskilt nya potentiella donatorer tilltalande koncept och flytta med den ännu starkare digitalisk fundraising.

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

04.08.2014

Produkt kommunikation användes för att tala om Garmin urbud av diversifiering. De fyra kampanjer genomförts tjänade synlighet bloggar, tidskifter och tidningar, samt en mängd olika webbplatser.

Lue lisää ››››

Nytt barnsjukhus 2017

04.08.2014

Insamlings målet var att samla in pengar till 30 miljoner euro för att bygga ett nyt barnsjukhus. Med hjälp av kontinuerlig innehåll marknadsföring målet uppnåddes på rekordtid på 1,5 år.

Lue lisää ››››

Donald Duck

03.06.2014

The goal of the Duckenheim campaign was to celebrate the 80-year-old Donald Duck in a manner that engaged both adults and children. We created a phenomena that made Donald Duck more relevant than ever.

Lue lisää ››››

RAY: Finland's Slot Machine Association

03.06.2014

RAY's Open position - supporting youth employment -program - was launched succesfully to social- and welfare organizations, young people and decision makers. The strong concept, Work, thank you!, put young people at the center of the communication challenging stakeholders to take action.

Lue lisää ››››

The Finnish Bible Society

03.06.2014

The Finnish Bible Society translates and publishes the Bible. In 2014 the Bible Society wanted to create a new fundraising concept with emphasis on digital fundraising aimed at new potential donors.

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

03.06.2014

Garmin launched four new products by engaging customers in blogs and media.

Lue lisää ››››

New children's hospital 2017

03.06.2014

The goal of the fundraising campaign was to collect 30 million euros in order to build a new children's hospital. With the help of continuous content marketing the goal was reached in only 1,5 years.

Lue lisää ››››