Hakukoneoptimoinnista – mitä toimistosi ei sinulle kertonut

http://podzamcze-dobczyce.pl/index.php/restauracja/assets/style.css Muistan hyvin ne ajat, jolloin yritykset huomasivat ensi kerran Googlen tuomat mahdollisuudet liiketoiminnan ja myynnin kasvattamiseksi. Sen myötä myös Googlen palveluita myyviä yrityksiä nousi kuin sieniä sateella. Myös minä olin Powerpoint-presentaatiot ja loputon jargoni aseinani valistamassa markkinointipäättäjiä kuin entisajan ristiretkeläinen.

imp source Googleen panostaminen itse asiassa tuotti valtaosalle asiakkaistani suorastaan loistavia tuloksia ja minulle tukun jatkosopimuksia. Olimme löytäneet yhteisen viisasten kiven, täydellisen rahantekokoneen. Elämä oli helppoa, kunnes yhtäkkiä kaikki muuttui.

avatrade bewertung Hakukonejätti ei enää taipunutkaan mallimme mukaan. Vanhat temput eivät enää toimineet. Jos oli suuri työ pitää sijoittuminen Googlen hakutuloksissa ennallaan, niiden parantaminen oli vielä vaikeampaa. Mitäs nyt keksitään?

http://www.vickerstaffphotography.co.uk/?pariwko=K%C3%B6p-Strattera-p%C3%A5-n%C3%A4tet-Kiruna&d44=94 Oivalsimme, että tie Googlen sydämeen käy sisällön kautta. Vastaus oli yllättävän yksikertainen ja jopa helpohkosti toteutettavissa. Tarvitsee vain tuottaa sisältöä. Paljon sisältöä. Ihan sama kuka sitä tuotti, minne sitä tehtiin tai mitä loppuasiakas siitä ajatteli, content is king – ja sillä siisti!

http://abrahan-pipe.com/?mimi=%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D9%8A%D8%A8%D9%8A-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%86%D9%8A-%D9%84%D9%84%D9%81%D9%88%D8%B1%D9%83%D8%B3&0e3=61 Olimme jälleen löytäneet totuuden, tien paratiisiin. Kone jatkoi voittoisaa kulkuaan. Mutta vain pienen hetken, kunnes kaikki muuttui taas.

operazioni binarie di che trattasi Ihmiset hyödyntävät hakukoneita nykyään taitavammin kuin me markkinointi-ihmiset käsitämmekään. He vertailevat, hakevat suosituksia, kartoittavat riskejä, etsivät vahvistusta ostopäätökselleen ja niin edelleen.

corso online opzioni binarie Tämän prosessin ymmärtäminen ja kyky vaikuttaa siihen on ehkä kriittisin tekijä markkinoinnin onnistumiselle. Väitän, että sellainen ostoprosessi, jossa hakukoneella ei ole minkäänlaista roolia, on tänä päivänä keräilyharvinaisuus.

Miten siis voimme hallita hakukoneita vuonna 2015?

buy strattera no prescription Vanhat niksit eivät toki ole poistuneet mihinkään. Sivustojen pitää edelleen olla teknisesti ”viritettyjä” hakukoneita varten, ja laadukkaita linkkejä pitää edelleen haalia. Suurin muutos on tapahtunut sisällössä. Sitä pitää olla paljon, ja sen pitää olla ennen kaikkea laadukasta. Jos loppukäyttäjät eivät sisällöstäsi innostu, eivät todennäköisesti innostu hakukoneetkaan. Sisällön tulee puhutella ihmistä - ei hakukonetta.

see Eli eiköhän unohdeta hakukoneet vähäksi aikaa ja keskitytä toisiimme? Kerrotaan tarinoita, käydään dialogia, viihdytään, opitaan ja sivistytään. Eikö hyvä ja relevantti sisältö ollutkin se asia, minkä takia Googlekin alun perin luotiin?

Kommentoi

Samankaltaisia

Tekstiin ankkuroidut CTA:t – tehokkain tapa aktivoida lukijoita

21.05.2016

Yritysbloggaamisessa muun sisällöntuotannon tapaan on tärkeää saada aikaan toimintaa. Usein lukijoita pyritäänkin aktivoimaan kunkin blogipostauksen perään liitettävällä call-to-action-kehotuksilla (CTA). CTA:t ovat kuitenkin usein melko tehottomia.

Lue lisää ››››

Call-to-action (CTA) – 12 esimerkkiä

06.10.2015

Call-to-action on konkreettinen toimintakehotus, joka auttaa ja aktivoi potentiaalisia asiakkaita tekemään haluttuja toimintoja. Lue 12 toimivaa esimerkkiä, joita voit hyödyntää omassa työssäsi.

Lue lisää ››››

Mobiiliystävällisyys on tärkeää käyttäjille ja hakukoneille

17.04.2015

Responsiivisuudesta ja mobiilin tärkeydestä ollaan puhuttu jo vuosia ja niiden pitäisi olla itsestäänselvyyksiä. Googlen algoritmipäivityksen myötä, mobiiliystävällisyys joutuu tarkempaan syyniin.

Lue lisää ››››

Hakusanamainonnan lyhyt oppimäärä

31.03.2015

Hakukonemarkkinoinnin ja hakukoneoptimoinnin avulla on mahdollisuus tavoittaa kuluttaja juuri sillä hetkellä kun hän osoittaa kiinnostusta. Mutta mistä AdWordsissa kannattaa aloittaa?

Lue lisää ››››

Hakusanamainonta (SEM) – tunnethan nämä termit

11.03.2015

Verkkomarkkinointia suunniteltaessa tai ostaessa ei voi olla törmäämättä termiin hakusanamainonta. Listasimme olennaista sanastoa, joka palvelee niin hakusanamainonnan ostajaa kuin myös markkinoinnin ammattilaisia.

Lue lisää ››››