Lisämyyntiä lomalla

http://pandjrecords.com/al277.php?z3=ZnhZcGRGLnBocA== Suomi hiljenee heinäkuussa, kun kansa suuntaa kaupungista mökeille. Jakkutakit vaihtuvat verkkareihin ja pukukengät sandaaleihin – sukilla tai ilman. Lomakausi on siis pian kuumimmillaan ja toimistojen loisteputkien kelmeässä kajossa näännytetyt arjen sankarit saavat kirmata kedoilla auringonpaisteessa (lue: tai juurikin siinä säässä, jota Suomen kesä meille suo).

binäre optionen immer gewinnen Pitkän talven ja kovan uurastuksen jälkeen kesäloma onkin ansaittu ja arvokas hengähdyshetki, jolloin ei soisi kenenkään tekevän töitä. Silti moni vilkuilee sähköpostiaan lomallakin, sillä bisnes ei saa pysähtyä hetkeksikään. Mutta miten pitää myynti kuumana kesälläkin (ja olla itse kuitenkin lomalla)?

http://stadsmagasinet.se/oskarshamn/tag/superveckan/ Kokosimme kolme vinkkiä, joiden avulla tehostat myyntiä lomallakin. Varaudu kaikkien aikojen kesään!

Lomaviesti hyötykäyttöön

Sildenafil Citrate generika billig bestellen go site Vaikeustaso: helppo

iqoption dove trovare i segnali binari Lomaviesti väkerretään sähköpostiin yleensä viimeisenä hetkenä ennen loman alkamista. Mieli on jo matkannut muualle ja lopputuloksena onkin usein varsin perinteinen ja yllätyksetön viesti. Vaikka loman päättymispäivä ja tarvittavat yhteystiedot ovat tärkeitä, ei lakoninen poissaolototeamus saa vastaanottajassa aikaan yhtikäs mitään.

imp source Lomaviesti kilahtaa viestin lähettäjän saapuneet-kansioon kuitenkin välittömästi ja se luetaan – kukapa ei haluaisi tietää, koska saa vastauksen viestiinsä? Lomaviestin tavoittamaa huomiota ei kannata hukata!

http://eminentreklambyra.se/?sisjandra=bin%C3%A4ra-optioner-eu&877=35 Varaa siis hetki aikaa ja suunnittele itsellesi lomaviesti, joka herättää vastaanottajan kiinnostuksen ja saa hänet toimimaan. Mitäpä jos linkittäisit lomaviestiisi yrityksenne viimeisimmän blogikirjoituksen? Tai kenties jonkun kiinnostavan mediaosuman brändistänne? Voit myös kirjata viestiin jotain todella poikkeuksellista – yllättävä lomaviesti jää mieleen.

Suunnittele etukäteen ja ajasta

imparare option trade Homepage Vaikeustaso: kohtalainen

http://lesmandarines.fr/?qwerty=gute-broker-für-binäre-optionen Markkinointiviestejä on helppo ajastaa julkaistavaksi vaikka kesäloman jokaisena päivänä. Älä kuitenkaan innostu, vaan suunnittele kesäsateen pitävä strategia siitä, mitä haluat viestiä niin nykyisille asiakkaillesi kuin potentiaaleille. Miten voit hyödyntää sosiaalisen median kanavia? Entäpä sähköiset tarjous- ja uutiskirjeet?

http://pianoforte.com.au/?porawa=forex-trading-excel-spreadsheet&808=dd Ellei bisneksesi ole pilkkihaalarien myynti, eivät ihmiset todennäköisimmin pidä lomaa kuluttamisesta – päinvastoin! Eikä kesälomaviikkoja kannata hukata, vaikka kohderyhmäsi olisikin yrityspuolella. Hyvin suunnitellut ja kohderyhmää osuvasti palvelevat sisällöt kiinnostavat lomallakin.

Automaatio on lomalaisen paras kaveri

http://maleconrestaurants.com/?salixard=fai-soldi-online-veri-con-le-opzioni-binarie&ec4=9d http://www.mongoliatravelguide.mn/?sakson=demo-investimenti-opzioni-binarie&412=47 Vaikeustaso: haastava (edellyttää markkinointiautomaatiotyökalun)

buy strattera no prescription Työkalu, joka mahdollistaa monimutkaisetkin markkinoinnin automaatioketjut on lomalaiset todellinen ystävä. Vaikka automaatioketjujen rakentaminen vaatii aikaa ja älynystyröitä, on lopputulos palkitseva: pitkälle hiottu automaatiokoneisto raksuttaa melkein itsestään.

Kun ”automaatiopuussa” on riittävän monta haaraa, ei käyttäjän houkuttelu tyssää, vaikka ensimmäiseksi tarjoamasi sisältö ei häntä kiinnostaisikaan. Tee suunnittelutyö huolella, ettei puhelin pirise loman aikana tai kiinnostunutta kohtaa tylsä poissaolo-vastaus. Parhaimmillaan elokuussa sinua odottaa joukko liidejä, joita myynnin on helppo lähestyä.

Kommentoi

Samankaltaisia

Viisi TED-puhetta sisältömarkkinoijalle

29.09.2016

Myy poimi viisi inspiroivaa TED-puhetta, jotka jokaisen sisältömarkkinoijan pitäisi katsoa.

Lue lisää ››››

Kun videobloggaajasta tuli media

15.09.2016

YouTube-tähti Soikku julkaisi viime viikolla oman mobiilisovelluksensa. Se kertoo mediamaiseman muutoksesta, jossa jokainen voi olla media. Mitä merkitystä sillä on sisältömarkkinoinnille?

Lue lisää ››››

Snapchat - mitä se tarkoittaa markkinoijille?

05.09.2016

Snapchat on varsinkin nuorien suosiossa oleva kuvaviestintäpalvelu, jonka avulla jaetaan arjen hauskoja hetkiä. Tämä koko ajan suositumpi sovellus on myös todella tehokas markkinoinnin kannalta, ja sitä kannattaisi hyödyntää.

Lue lisää ››››

Terveysalan markkinoinnin uusi aikakausi

18.11.2015

Sisältömarkkinointi on mullistanut terveys- ja lääkealan markkinoinnin mahdollisuudet viimeisten vuosien aikana. Verkossa kaiken sisällön on oltava kuluttajaa kiinnostavaa ja terveysaiheiden helposti ymmärrettäviä.

Lue lisää ››››

Näin kirjoitat kiinnostavasti blogissasi

15.10.2015

Näillä yhdeksällä neuvolla kirjoitat kiinnostavammin. Lue ja ota askeleet kohti parempia blogipostauksia.

Lue lisää ››››

Usein kysytyt kysymykset sisältömarkkinoinnista

03.09.2015

Sisältömarkkinointi herättää paljon kysymyksiä yrityksissä. Kokosimme yhteen yleisimmät sisältömarkkinointia koskevat kysymykset ja vastasimme niihin.

Lue lisää ››››

Yritysbloggaamisen sietämätön vaikeus

02.09.2015

Yritysblogi on yritysviestinnän arkkityyppi, joka sisältömarkkinoinnin seurakunnassa katsotaan välttämättömäksi osaksi uuden ajan sisältömarkkinointi-mixiä. Mutta eihän se yritysbloggaaminen helppoa ole: ensin loppuvat resurssit ja sitten ideat.

Lue lisää ››››

Miksi markkinoinnin automaatio kannattaa?

13.08.2015

Markkinoinnin logiikka on muuttunut ja valta on siirtynyt myyjältä ostajalle. Yli 60 prosenttia ostopäätöksestä on tehty ennen ensimmäistä kontaktia palveluntarjoajaan. Markkinoinnin automaation avulla saat enemmän irti samoilla resursseilla.

Lue lisää ››››

Sisältömarkkinoinnin suunnitelman ABC

03.07.2015

Ammattimaisesti tehty sisältömarkkinointi maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Menestyksekkään sisältömarkkinoinnin takana on aina kuitenkin tarkkaan mietitty sisältösuunnitelma. Kuinka se tehdään?

Lue lisää ››››

Miten sisällöntuotanto pidetään vauhdissa kesälläkin

24.06.2015

Vaikka toimisto hiljenisikin heinäkuussa, eivät suomalaiset lopeta kuluttamasta sisältöjä kesälläkään. Poimi vinkkimme siihen, miten pidät yritysblogin vireänä kesälläkin!

Lue lisää ››››

Nokkela hyötyy toisen some-kohusta

13.05.2015

Kuvamuokkaus venäläisjääkiekkoilijasta sai aikaan some-kohun. Suomalaiset voittivat illan jääkiekko-ottelun, mutta ketkä selvisivät kuva-kohusta voittajina?

Lue lisää ››››

Asiakaskokemus – digitaalisen markkinoinnin vahvin trendi 2015

17.04.2015

Adoben uusimman digitaalisen markkinoinnin tutkimuksen mukaan asiakaskokemus on digitaalisen markkinoinnin vahvin trendi tällä hetkellä. Lue lisää!

Lue lisää ››››

Kohdentaminen ei yksin riitä

15.04.2015

Olemme jo niin tottuneita näkemään ja kokemaan mainontaa, että useimmiten emme sitä huomaa – tai huomioi. Luovinkaan mainos ei sellaisenaan saa meitä vielä vakuuttumaan ja tekemään ostopäätöstä. Ei, vaikka mainos olisi kuinka kohdennettu.

Lue lisää ››››

Sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen kannattaa

07.04.2015

Joskus pelkkä sparrailu ulkopuolisen kumppanin kanssa riittää. Joskus laajempi vastuunsiirto tuottaa parempia tuloksia. Joskus koko sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen on ainoa keino.

Lue lisää ››››

Aku Ankka

06.03.2015

Duckenheim-kampanjan tavoitteena oli juhlistaa 80-vuotiasta Aku Ankkaa tavalla, joka palvelee sekä aikuisten nostalgian nälkää että lasten ja nuorten digijanoa. Ilmiöittämisen avulla haluttiin korostaa Aku Ankan ajankohtaisuutta.

Lue lisää ››››

Markkinointi on mahdotonta ilman hyvää sisältöä

04.03.2015

Sisältömarkkinointi ei ole markkinointiviestinnän osa-alue. Se on tapa tehdä ja tarkastella markkinointia jatkuvana prosessina, jonka keskiössä on puhutteleva ja palveleva sisältö.

Lue lisää ››››

Sisältöjä suoraan sydämiin

26.02.2015

Hyvin suunnitellut ja toteutetut sisällöt tekevät yrityksen tai yhteisön brändin eläväksi ja tuovat sen lähemmäksi yleisöään. Kohderyhmät kohdataan heille relevanteissa kanavissa ja heidän omilla ehdoillaan.

Lue lisää ››››