Miten sisällöntuotanto pidetään vauhdissa kesälläkin

opzionibinarie com anna da roma Suunnitelmallisuus, pitkäjänteisyys ja jatkuvuus ovat menestyksekkään sisällöntuotannon avaimia. Kaikkien sisältöjen ei tarvitse olla täydellisiä, mutta on tärkeää, että uusia sisältöjä julkaistaan jatkuvasti – myös lomalla. Omasta mielestä epätäydellinen blogiteksti on kuitenkin tyhjää parempi.

opcje binarne vs forex Vaikka toimisto hiljenisikin heinäkuussa, eivät suomalaiset lopeta kuluttamasta sisältöjä kesälläkään. Internet ei nuku koskaan, eikä verkossa esiintyvillä yrityksillä voi enää olla kahdeksasta neljään –ajattelutapaa. Yritys on esillä ja arvioitavissa verkkosivuillaan ja sosiaalisen median kanavissa 24/7, vuoden jokaisena päivänä.

binary options legit sites Poimi vinkkimme siihen, miten pidät yritysblogin vireänä kesälläkin!

1. Kerää ideoita varastoon

opcje binarne strategia rapid fire Kirjoitusmotivaatio tyssää helposti ideoiden puutteeseen: blogitekstiä on vaikea saada alulle, jos ei tiedä, mistä kirjoittaisi. Avatkaa siis sisällöntuotantovastuussa oleville yhteinen, avoin dokumentti, johon keräätte ideoita varastoon. Inspiraation iskiessä valmiista listasta on helppo napata idea, josta kirjoittaa.

2. Laadi selkeät ohjeet

bd suisse opzioni binarie Sisällöntuotanto helpottuu kummasti, jos kaikille on selvää, mitä tavoitellaan. Laatikaa siis yhteiset ohjeet, jossa käydään läpi sisällöntuotanto vaihe vaiheelta. Oma tietotaito on helpompi muuttaa blogitekstiksi, kun seuraa selkeitä ohjeita. Lisäksi samaa kaavaa noudattelevat tekstit sujahtavat blogiin nätisti, vaikka kirjoittajia olisi useampia.

3. Ajasta etukäteen

5 euro deposit binary option Sisällöntuotanto on tehokkainta silloin, kun kirjoittajan mielentila ja motivaatio ovat kohdallaan. Tekstejä kannattaa siis tuottaa etukäteen niin paljon, kun vain pystyy. Valmiita tekstejä on helppo ajastaa julkaistavaksi silloin, kun töissä on kiirettä – tai kun olet lomalla.

4. Hyödynnä vierasbloggaajia

handelsstategien für binäreoptinen 60 sekunden trads Vaikka yritysblogi on hyvä kanava oman äänen esiin tuomiselle, kannattaa estradi luovuttaa välillä myös yrityksen ulkopuolisille asiantuntijoille. Vierailevan bloggaajan asiantuntemus yhdistetään yritykseen, vaikkei asiantuntija yrityksessä työskentelisikään. Lisäksi vierasbloggaajien käyttö tuo varmasti kaivattua lisäsisältöä blogiin.

redwood binary options youtube Älä heitä kesäkuukausia hukkaan! Hyödynnä lomaviikkojen potentiaali tehokkasti näin.

Kommentoi

Samankaltaisia

Viisi TED-puhetta sisältömarkkinoijalle

29.09.2016

Myy poimi viisi inspiroivaa TED-puhetta, jotka jokaisen sisältömarkkinoijan pitäisi katsoa.

Lue lisää ››››

Kun videobloggaajasta tuli media

15.09.2016

YouTube-tähti Soikku julkaisi viime viikolla oman mobiilisovelluksensa. Se kertoo mediamaiseman muutoksesta, jossa jokainen voi olla media. Mitä merkitystä sillä on sisältömarkkinoinnille?

Lue lisää ››››

Snapchat - mitä se tarkoittaa markkinoijille?

05.09.2016

Snapchat on varsinkin nuorien suosiossa oleva kuvaviestintäpalvelu, jonka avulla jaetaan arjen hauskoja hetkiä. Tämä koko ajan suositumpi sovellus on myös todella tehokas markkinoinnin kannalta, ja sitä kannattaisi hyödyntää.

Lue lisää ››››

Terveysalan markkinoinnin uusi aikakausi

18.11.2015

Sisältömarkkinointi on mullistanut terveys- ja lääkealan markkinoinnin mahdollisuudet viimeisten vuosien aikana. Verkossa kaiken sisällön on oltava kuluttajaa kiinnostavaa ja terveysaiheiden helposti ymmärrettäviä.

Lue lisää ››››

Näin kirjoitat kiinnostavasti blogissasi

15.10.2015

Näillä yhdeksällä neuvolla kirjoitat kiinnostavammin. Lue ja ota askeleet kohti parempia blogipostauksia.

Lue lisää ››››

Usein kysytyt kysymykset sisältömarkkinoinnista

03.09.2015

Sisältömarkkinointi herättää paljon kysymyksiä yrityksissä. Kokosimme yhteen yleisimmät sisältömarkkinointia koskevat kysymykset ja vastasimme niihin.

Lue lisää ››››

Yritysbloggaamisen sietämätön vaikeus

02.09.2015

Yritysblogi on yritysviestinnän arkkityyppi, joka sisältömarkkinoinnin seurakunnassa katsotaan välttämättömäksi osaksi uuden ajan sisältömarkkinointi-mixiä. Mutta eihän se yritysbloggaaminen helppoa ole: ensin loppuvat resurssit ja sitten ideat.

Lue lisää ››››

Miksi markkinoinnin automaatio kannattaa?

13.08.2015

Markkinoinnin logiikka on muuttunut ja valta on siirtynyt myyjältä ostajalle. Yli 60 prosenttia ostopäätöksestä on tehty ennen ensimmäistä kontaktia palveluntarjoajaan. Markkinoinnin automaation avulla saat enemmän irti samoilla resursseilla.

Lue lisää ››››

Sisältömarkkinoinnin suunnitelman ABC

03.07.2015

Ammattimaisesti tehty sisältömarkkinointi maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Menestyksekkään sisältömarkkinoinnin takana on aina kuitenkin tarkkaan mietitty sisältösuunnitelma. Kuinka se tehdään?

Lue lisää ››››

Lisämyyntiä lomalla

08.06.2015

Moni vilkuilee sähköpostiaan lomallakin, sillä bisnes ei saa pysähtyä hetkeksikään. Mutta miten pitää myynti kuumana kesälläkin (ja olla itse kuitenkin lomalla)?

Lue lisää ››››

Nokkela hyötyy toisen some-kohusta

13.05.2015

Kuvamuokkaus venäläisjääkiekkoilijasta sai aikaan some-kohun. Suomalaiset voittivat illan jääkiekko-ottelun, mutta ketkä selvisivät kuva-kohusta voittajina?

Lue lisää ››››

Asiakaskokemus – digitaalisen markkinoinnin vahvin trendi 2015

17.04.2015

Adoben uusimman digitaalisen markkinoinnin tutkimuksen mukaan asiakaskokemus on digitaalisen markkinoinnin vahvin trendi tällä hetkellä. Lue lisää!

Lue lisää ››››

Kohdentaminen ei yksin riitä

15.04.2015

Olemme jo niin tottuneita näkemään ja kokemaan mainontaa, että useimmiten emme sitä huomaa – tai huomioi. Luovinkaan mainos ei sellaisenaan saa meitä vielä vakuuttumaan ja tekemään ostopäätöstä. Ei, vaikka mainos olisi kuinka kohdennettu.

Lue lisää ››››

Sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen kannattaa

07.04.2015

Joskus pelkkä sparrailu ulkopuolisen kumppanin kanssa riittää. Joskus laajempi vastuunsiirto tuottaa parempia tuloksia. Joskus koko sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen on ainoa keino.

Lue lisää ››››

Aku Ankka

06.03.2015

Duckenheim-kampanjan tavoitteena oli juhlistaa 80-vuotiasta Aku Ankkaa tavalla, joka palvelee sekä aikuisten nostalgian nälkää että lasten ja nuorten digijanoa. Ilmiöittämisen avulla haluttiin korostaa Aku Ankan ajankohtaisuutta.

Lue lisää ››››

Markkinointi on mahdotonta ilman hyvää sisältöä

04.03.2015

Sisältömarkkinointi ei ole markkinointiviestinnän osa-alue. Se on tapa tehdä ja tarkastella markkinointia jatkuvana prosessina, jonka keskiössä on puhutteleva ja palveleva sisältö.

Lue lisää ››››

Sisältöjä suoraan sydämiin

26.02.2015

Hyvin suunnitellut ja toteutetut sisällöt tekevät yrityksen tai yhteisön brändin eläväksi ja tuovat sen lähemmäksi yleisöään. Kohderyhmät kohdataan heille relevanteissa kanavissa ja heidän omilla ehdoillaan.

Lue lisää ››››