Nokkela hyötyy toisen some-kohusta

ip option binaire Sosiaalisessa mediassa kuohui jälleen eilen, kun panimoyhtiö Sinebrychoff julkaisi Suomen ja Venäjän välistä jääkiekko-ottelua ennakoivan kuvan venäläispelaaja fare trading binario con poste italiane Jegveni Malkinista. Kuvassa Malkinin päälle oli liitetty vaaleanpunainen mekko ja kuvan oheen teksti: ”Tervetuloa tytöt! Kohta nähdään!”

binary option robot download Kuva aiheutti julkaisunsa jälkeen välittömästi kohinaa somessa – osan ollessa hullaantuneita herjasta Venäjän jääkiekkomaajoukkuetta kohtaan toiset kritisoivat kuvan seksistisyyttä. Muuan opções binarias em portugues Sini Korpinen esimerkiksi twiittasi aiheesta kirjoittaen, ettei tyttö ole synonyymi heikolle.

ninja trading indicators Nyt.fi teki kohusta jutun ja liitti jutun oheen muun muassa Korpisen kriittisen kommentin. Somessa leimahti uudelleen ja Korpinen joutui niin anonyymien kommentoijien kuin omalla nimellään Twitterissä esiintyneiden hampaisiin: erityisesti miespuoliset kommentoijat tarttuivat Korpisen kritiikkiin leimaten hänet ”huumorintajuttomaksi feministi-ilonpilaajaksi”.

iniziare a giocare in borsa con pochi soldi Koffilla kuitenkin otettiin Korpisen esiin nostama näkökulma vakavasti ja vain kolme tuntia kuvan julkaisemisen jälkeen se poistettiin. Kuvan poistamisen jälkeen Koff viestitti Twitterissä häpeävänsä huonoa huumoriaan.

Mieti kerran jos toisenkin

buy Lyrica medicine Kuumanakin vellovat some-kohut tapaavat unohtua heti seuraavan asian varastaessa huomion ihmisten kaventuneen keskittymiskyvyn valokeilassa. On kuitenkin erittäin suositeltavaa miettiä vielä toisenkin kerran, ennen kuin sisäisessä palaverissa hauskalta tuntunut vitsi laitetaan julkiseen levitykseen.

binã re option Some-kohujen välttämisen lisäksi taitava some-vastaava ratsastaa toisten mokauksilla. Koffin kuvakohusta ammensi muun muassa tänä vuonna naisten asemaan työelämässä keskittyvä Dialogi, joka julisti kuvan kera ”Tyttö ei ole haukkumasana”.

demo trade opzioni binarie Illan paras Twiitti julkaistiin kuitenkin Jääkiekkoliiton ja Leijonajoukkueiden virallisella @Leijonat-twitter-tilillä. Leijonien twiitissä leikiteltiin taidokkaasti niin kuvakohulla kuin suomalaista jääkiekkokansaa kuohuttaneella, eilisen Venäjä-pelin tuomarilinjalla: ”Jääkiekko on sekä miesten että naisten laji. Nettisolvaamisesta 5+20”. Toivottavasti Leijonien pelit ovat jatkossakin yhtä nokkelia kuin heidän Twiittinsä!

Kommentoi

Samankaltaisia

Viisi TED-puhetta sisältömarkkinoijalle

29.09.2016

Myy poimi viisi inspiroivaa TED-puhetta, jotka jokaisen sisältömarkkinoijan pitäisi katsoa.

Lue lisää ››››

Kun videobloggaajasta tuli media

15.09.2016

YouTube-tähti Soikku julkaisi viime viikolla oman mobiilisovelluksensa. Se kertoo mediamaiseman muutoksesta, jossa jokainen voi olla media. Mitä merkitystä sillä on sisältömarkkinoinnille?

Lue lisää ››››

Snapchat - mitä se tarkoittaa markkinoijille?

05.09.2016

Snapchat on varsinkin nuorien suosiossa oleva kuvaviestintäpalvelu, jonka avulla jaetaan arjen hauskoja hetkiä. Tämä koko ajan suositumpi sovellus on myös todella tehokas markkinoinnin kannalta, ja sitä kannattaisi hyödyntää.

Lue lisää ››››

Terveysalan markkinoinnin uusi aikakausi

18.11.2015

Sisältömarkkinointi on mullistanut terveys- ja lääkealan markkinoinnin mahdollisuudet viimeisten vuosien aikana. Verkossa kaiken sisällön on oltava kuluttajaa kiinnostavaa ja terveysaiheiden helposti ymmärrettäviä.

Lue lisää ››››

Näin kirjoitat kiinnostavasti blogissasi

15.10.2015

Näillä yhdeksällä neuvolla kirjoitat kiinnostavammin. Lue ja ota askeleet kohti parempia blogipostauksia.

Lue lisää ››››

Usein kysytyt kysymykset sisältömarkkinoinnista

03.09.2015

Sisältömarkkinointi herättää paljon kysymyksiä yrityksissä. Kokosimme yhteen yleisimmät sisältömarkkinointia koskevat kysymykset ja vastasimme niihin.

Lue lisää ››››

Yritysbloggaamisen sietämätön vaikeus

02.09.2015

Yritysblogi on yritysviestinnän arkkityyppi, joka sisältömarkkinoinnin seurakunnassa katsotaan välttämättömäksi osaksi uuden ajan sisältömarkkinointi-mixiä. Mutta eihän se yritysbloggaaminen helppoa ole: ensin loppuvat resurssit ja sitten ideat.

Lue lisää ››››

Miksi markkinoinnin automaatio kannattaa?

13.08.2015

Markkinoinnin logiikka on muuttunut ja valta on siirtynyt myyjältä ostajalle. Yli 60 prosenttia ostopäätöksestä on tehty ennen ensimmäistä kontaktia palveluntarjoajaan. Markkinoinnin automaation avulla saat enemmän irti samoilla resursseilla.

Lue lisää ››››

Sisältömarkkinoinnin suunnitelman ABC

03.07.2015

Ammattimaisesti tehty sisältömarkkinointi maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Menestyksekkään sisältömarkkinoinnin takana on aina kuitenkin tarkkaan mietitty sisältösuunnitelma. Kuinka se tehdään?

Lue lisää ››››

Miten sisällöntuotanto pidetään vauhdissa kesälläkin

24.06.2015

Vaikka toimisto hiljenisikin heinäkuussa, eivät suomalaiset lopeta kuluttamasta sisältöjä kesälläkään. Poimi vinkkimme siihen, miten pidät yritysblogin vireänä kesälläkin!

Lue lisää ››››

Lisämyyntiä lomalla

08.06.2015

Moni vilkuilee sähköpostiaan lomallakin, sillä bisnes ei saa pysähtyä hetkeksikään. Mutta miten pitää myynti kuumana kesälläkin (ja olla itse kuitenkin lomalla)?

Lue lisää ››››

Asiakaskokemus – digitaalisen markkinoinnin vahvin trendi 2015

17.04.2015

Adoben uusimman digitaalisen markkinoinnin tutkimuksen mukaan asiakaskokemus on digitaalisen markkinoinnin vahvin trendi tällä hetkellä. Lue lisää!

Lue lisää ››››

Kohdentaminen ei yksin riitä

15.04.2015

Olemme jo niin tottuneita näkemään ja kokemaan mainontaa, että useimmiten emme sitä huomaa – tai huomioi. Luovinkaan mainos ei sellaisenaan saa meitä vielä vakuuttumaan ja tekemään ostopäätöstä. Ei, vaikka mainos olisi kuinka kohdennettu.

Lue lisää ››››

Sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen kannattaa

07.04.2015

Joskus pelkkä sparrailu ulkopuolisen kumppanin kanssa riittää. Joskus laajempi vastuunsiirto tuottaa parempia tuloksia. Joskus koko sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen on ainoa keino.

Lue lisää ››››

Aku Ankka

06.03.2015

Duckenheim-kampanjan tavoitteena oli juhlistaa 80-vuotiasta Aku Ankkaa tavalla, joka palvelee sekä aikuisten nostalgian nälkää että lasten ja nuorten digijanoa. Ilmiöittämisen avulla haluttiin korostaa Aku Ankan ajankohtaisuutta.

Lue lisää ››››

Markkinointi on mahdotonta ilman hyvää sisältöä

04.03.2015

Sisältömarkkinointi ei ole markkinointiviestinnän osa-alue. Se on tapa tehdä ja tarkastella markkinointia jatkuvana prosessina, jonka keskiössä on puhutteleva ja palveleva sisältö.

Lue lisää ››››

Sisältöjä suoraan sydämiin

26.02.2015

Hyvin suunnitellut ja toteutetut sisällöt tekevät yrityksen tai yhteisön brändin eläväksi ja tuovat sen lähemmäksi yleisöään. Kohderyhmät kohdataan heille relevanteissa kanavissa ja heidän omilla ehdoillaan.

Lue lisää ››››