RAY: Työtä, kiitos!

chiudere il conto iq option Lähtötilanne ja tavoitteet

binäre optionen broker deutschland mindesteinzahlung Tavoitteeksi asetettiin vahvan, muista nuorisotyöttömyyshankkeista selvästi erottuvan viestintäkonseptin rakentaminen Paikka auki -ohjelmalle: ei puhuta sormi pystyssä ylhäältä alaspäin, aikuisilta nuorille. Annetaan aidosti ääni nuorille itselleen!

valutahandel olagligt Raha-automaattiyhdistyksen Paikka auki – nuoret työelämään -avustusohjelman tavoitteena on auttaa työelämän ulkopuolella olevia alle 29-vuotiaita nuoria aikuisia löytämään työpaikka sosiaali- ja terveysalan järjestöistä sekä vahvistaa heidän työelämävalmiuksiaan.

binäre option system Paikka auki -avustusohjelma oli RAY:n viestinnän vuoden 2014 kärkihanke. 

autopcioni binarie com Luova ratkaisu ja toteutus

renko charts binary options Työtä, kiitos! -konsepti lähestyy nuorisotyöttömyyden ongelmaa rohkealla ja rakentavalla otteella. Viestinnän lähtökohtana oli äänen antaminen nuorille itselleen. Vaikutetaan positiivisella asenteella ja toiminnan kautta. Puheet on puhuttu – työtä, kiitos! Yhteistyössä Bob the Robotin kanssa suunniteltu visuaalinen identiteetti ja verkkosivusto erottuvat tuoreella tyylillään.

binära optioner skatteverket Uusi avustusohjelma lanseerattiin laajasti kohderyhmien tietoisuuteen. Ensisijaisina kohderyhminä olivat sosiaali- ja terveysalan järjestöt, työelämän ulkopuolella olevat, erilaisten henkilökohtaisten syiden takia vaikeasti työllistyvät nuoret sekä yhteiskunnalliset ja yrityssektorin vaikuttajat.

Tastylia Tadalafil Oral Strips Without Prescription RAY:n tekemien avustuspäätösten jälkeen ohjelma julkistettiin suurelle yleisölle alkuvuodesta 2014. Lanseerausta tuki avustusohjelmaa varten perustetun Nuorten Johtoryhmän kanssa yhteistyössä suunniteltu, valtakunnallisesti edustava Työttömien nuorten ääni –tutkimus. Tutkimus tarjoaa kurkistuksen työttömyystilastojen taakse: mitä työttömät nuoret todella ajattelevat ja odottavat? Tutkimuksen tiimoilta suunniteltiin ja toteutettiin monipuolisesti erilaisia sisältöjä ohjelman viestiä tukemaan.

opzioni binarie studio dei grafici operzioni binarie

binary options free course Nuorten Johtoryhmä teki vierailut EK:hon, SAK:hon, Talouselämään ja Helsingin Sanomiin. Vierailuilla esitettiin tutkimustuloksista tehty video ja luovutettiin avaintuloksista tehty juliste. Avustusohjelman julkistusta tuki lisäksi sisältöyhteistyö Bassoradion kanssa.

giocarevin borsa operazioni binarie Ohjelman kaikki viestintätoimenpiteet perustuvat vahvasti sidosryhmien aktiiviseen osallistamiseen. Vappuna 2014 ohjelma jalkautui Basson kanssa kadulle ja kutsui juhlakansaa Instagram-kisaan aiheena ihannetyö. Elokuussa järjestettiin keskustelutilaisuus Nuorten Johtoryhmän ja yritysmaailman edustajille: Tulevaisuuden työ -ajatushautomosta koostettiin yhteiset teesit: miten työelämän pitäisi muuttua, jotta nuoret työllistyisivät jatkossa paremmin? Kooste visualisoitiin live-kuvituksella. valuta forex pund  

binaire opties top Tulokset

RAY Työtä kiitos tulokset

  • Ohjelman lanseeraaminen järjestökentälle ylitti RAY:n odotukset: hakemuksia työttömien nuorten palkkaamiseen saatiin 192 avustuskohteeseen.
  • Ohjelman avulla työllistettiin vuoden 2014 aikana noin sata nuorta.
  • Viestinnällä on herätetty valtakunnan päämedioiden, päättäjien ja työmarkkinajärjestöjen kiinnostus avustusohjelman näkemyksiin nuorisotyöttömyydestä sekä sen pienentämisestä.
  • Nuorten Johtoryhmän jäseniä on kutsuttu puhumaan lukuisiin järjestökentän tapahtumiin.
  • RAY:n rooli yhteiskunnallisena vaikuttajana on vahvistunut ja järjestötyö on saanut uudenlaista näkyvyyttä nuorten keskuudessa.

Kommentoi

Samankaltaisia

Euromelanooma 2015 -kampanja

18.11.2015

Euromelanooma on kansainvälinen kampanja, jonka tavoite on melanooman ja muiden ihosyöpien tietoisuuden lisääminen, ehkäiseminen ja varhainen diagnoosi. Suomen kampanjan näkyvyys ylitti kaikki odotukset. Kampanja palkittiin Vuoden lääkeinformaatiotekona 2015.

Lue lisää ››››

Miten saada lisää seuraajia Twitterissä?

21.09.2015

Twitter on sosiaalinen media, jossa fiksulla toiminnalla pääsee hyvin esille. Lue 12 vinkkiä, jotka auttavat saamaan lisää Twitter-seuraajia ja näkyvyyttä.

Lue lisää ››››

Miten aktivoida kohderyhmät Facebookissa mainonnan avulla?

13.07.2015

Facebook-mainonnalla saavutetaan näkyvyyttä mutta myös kohderyhmän aktivointia ja konkreettista konversiota: kävijöitä mainostamallesi sivustolle ja myyntiä tms. liiketoiminnan tavoitteista riippuen.

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

04.06.2015

Garminin valikoiman monipuolistumisesta kertomiseen haluttiin käyttää tuoteviestintää. Neljässä toteutetussa kampanjassa hyödynnettiin menestyksekkäästi ansaittua näkyvyyttä blogeissa, aikakaus- ja sanomalehdissä sekä erilaisilla verkkosivuilla.

Lue lisää ››››

Uutiskirjeen uusi elämä – sähköpostimarkkinointi 2015

13.03.2015

Kanavat kehittyvät, koska tapamme kommunikoida kehittyvät. Ja selvitäkseen on myös uutiskirjeiden kehityttävä. Mitä siis pitää ottaa huomioon sähköpostimarkkinoinnissa vuonna 2015?

Lue lisää ››››

Aku Ankka

06.03.2015

Duckenheim-kampanjan tavoitteena oli juhlistaa 80-vuotiasta Aku Ankkaa tavalla, joka palvelee sekä aikuisten nostalgian nälkää että lasten ja nuorten digijanoa. Ilmiöittämisen avulla haluttiin korostaa Aku Ankan ajankohtaisuutta.

Lue lisää ››››

Suomen Pipliaseura

04.03.2015

Pipliaseura on järjestö, joka kääntää ja kustantaa Raamattua eri kielille. Pipliaseura halusi luoda erityisesti uusia potentiaalisia lahjoittajia puhuttelevan varainhankintakonseptin ja siirtyä sen myötä entistä vahvemmin varainhankintaan digissä.

Lue lisää ››››

Uusi Lastensairaala 2017

04.03.2015

Varainhankintakampanjan tavoitteena oli kerätä lahjoituksilla 30 miljoonaa euroa uuden lastensairaalan rakentamiseksi. Jatkuvan sisältömarkkinoinnin avulla tavoite saavutettiin ennätysajassa 1,5 vuodessa.

Lue lisää ››››

Ansaittu media pitää ansaita

02.03.2015

Nykypäivänä ansaittu media pitää ja sen voi ansaita, sisältömarkkinoinnilla. Jos sisältö palvelee kuluttajaa ja hän kokee sen niin hyödylliseksi, että jakaa sisällön omissa verkostoissaan. Tällöin omakin media muuttuu ansaituksi.

Lue lisää ››››

Duckenheim

04.08.2014

Duckenheim kampanjens mål var att fira 80-årige Kalle Anka på ett sätt som tjänar både vuxna nostalgi hunger och digitala törst av barn och ungdomar.

Lue lisää ››››

Ray - Plats öppen

04.08.2014

RAY:s Plats öppen - tillskottprogram lanserades framgånsrikt på de sociala och hälso-organisationer, ungdomar och ledare. Den starka koncept, Arbete, tack!, väckte ungdomar som aktiva deltagare i centrum för kommunikation och utmanade intressenter till handling.

Lue lisää ››››

Finska Bibelsällskapet

04.08.2014

Finska Bibelsällskapet är en organisation som översätter och ger ut Bibeln på nya språk. Organisationen ville skapa en särskilt nya potentiella donatorer tilltalande koncept och flytta med den ännu starkare digitalisk fundraising.

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

04.08.2014

Produkt kommunikation användes för att tala om Garmin urbud av diversifiering. De fyra kampanjer genomförts tjänade synlighet bloggar, tidskifter och tidningar, samt en mängd olika webbplatser.

Lue lisää ››››

Nytt barnsjukhus 2017

04.08.2014

Insamlings målet var att samla in pengar till 30 miljoner euro för att bygga ett nyt barnsjukhus. Med hjälp av kontinuerlig innehåll marknadsföring målet uppnåddes på rekordtid på 1,5 år.

Lue lisää ››››

Donald Duck

03.06.2014

The goal of the Duckenheim campaign was to celebrate the 80-year-old Donald Duck in a manner that engaged both adults and children. We created a phenomena that made Donald Duck more relevant than ever.

Lue lisää ››››

RAY: Finland's Slot Machine Association

03.06.2014

RAY's Open position - supporting youth employment -program - was launched succesfully to social- and welfare organizations, young people and decision makers. The strong concept, Work, thank you!, put young people at the center of the communication challenging stakeholders to take action.

Lue lisää ››››

The Finnish Bible Society

03.06.2014

The Finnish Bible Society translates and publishes the Bible. In 2014 the Bible Society wanted to create a new fundraising concept with emphasis on digital fundraising aimed at new potential donors.

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

03.06.2014

Garmin launched four new products by engaging customers in blogs and media.

Lue lisää ››››

New children's hospital 2017

03.06.2014

The goal of the fundraising campaign was to collect 30 million euros in order to build a new children's hospital. With the help of continuous content marketing the goal was reached in only 1,5 years.

Lue lisää ››››