Suomen Pipliaseura

opcje binarne najprostszy Lähtötilanne ja tavoitteet

binary option vergleich Suomen Pipliaseura ry on järjestö, joka kääntää ja kustantaa Raamattua eri kielille. Pipliaseuralla on hyvin vakiintunut ja sitoutunut lahjoittajakunta. Keväällä 2014 Pipliaseura halusi luoda erityisesti uusia potentiaalisia lahjoittajia puhuttelevan varainhankintakonseptin ja siirtyä sen myötä entistä vahvemmin varainhankintaan digissä.

forex broker binäre optionen Ensimmäisen vaiheen tavoitteena oli tehdä Pipliaseura helposti lähestyttäväksi kohderyhmissä, joiden suhde kirkkoon on ohentunut.

الخيارات الثنائية النظام التجاري الحيل Luova ratkaisu ja toteutus

binaire opties sites Päätimme korostaa uusille potentiaalisille lahjoittajille suunnatussa konseptissa Pipliaseuran merkitystä lukutaitotyön kehittäjänä. Tämä on raamatunkäännöstyötä helpommin lähestyttävä teema.

termites in trading system Lukutaitotyö nostettiin puheenaiheeksi kiinnittämällä viestintä Agricolan päivään ja ideoimaamme Suomen viralliseen Agricola-leivokseen. Agricolalla on suomen kirjakielen isänä ja Uuden testamentin suomentajana luonteva yhteys Pipliaseuran keskeisiin teemoihin.

trading con opzioni Haastoimme neljä suosittua leivontabloggaajaa mukaan hyväntekeväisyyskilpailuun suunnittelemaan Mikael Agricolalle virallinen leivos. Ehdokkaat julkistettiin Agricolan päivänä 9.4.2014 ja suomalaiset haastettiin mukaan äänestämään omaa suosikkiaan. Samalla tarjottiin mahdollisuutta lahjoittaa lukutaito niille, joilla ei sitä vielä ole. Aktiivista sisältömarkkinointia tehtiin sekä omissa, ansaituissa että kumppaneiden, eli bloggaajien kanavissa. Ääniä kerättiin kahden viikon aikana lähes 10.000.

optionyards Suomen virallinen Agricola-leivos julkistettiin Maailman kirjan päivänä 23.4.2014, jolloin Makeaa Murmelin Täydeltä –blogin Heidi Harjulan puolukkaleivoksia maisteltiin muun muassa MTV3:n Huomenta Suomen suorassa lähetyksessä. Agricola-leivoksesta tehtiin Suomen Pipliaseuran rekisteröimä tavaramerkki ja vuonna 2015 tavoitteena on saada leivos myyntiin.

lavoro da casa opzioni binarie trading 1 opzione binari

essay program application Tulokset

binäre optionen tips und tricks Pipliaseura infograafi
Agricola-leivoksen lanseeraus oli Pipliaseuran uudelle potentiaaliselle lahjoittajakunnalle suunnatun, digitaalisiin kanaviin painottuvan varainhankintakonseptin ensimmäinen vaihe. Leivoksen avulla Pipliaseuran työstä tehtiin helposti lähestyttävää uusissa kohderyhmissä.

opzioni binarie 1euro paypal Seuraavassa vaiheessa käynnistettiin potentiaalisille lahjoittajille suunnattu jatkuva sisältömarkkinointi, jonka keskiössä on laadukas sisältö ja niiden pariin ohjaava kohdennettu verkkomarkkinointi. Tämä vaihe on parhaillaan meneillään.

Kommentoi

Samankaltaisia

Euromelanooma 2015 -kampanja

18.11.2015

Euromelanooma on kansainvälinen kampanja, jonka tavoite on melanooman ja muiden ihosyöpien tietoisuuden lisääminen, ehkäiseminen ja varhainen diagnoosi. Suomen kampanjan näkyvyys ylitti kaikki odotukset. Kampanja palkittiin Vuoden lääkeinformaatiotekona 2015.

Lue lisää ››››

Sitoutunut asiakas korvaa maksetun median

16.06.2015

Kasvuhakkerointi on uudenlainen asenne markkinointiin, joka muuttaa sen logiikkaa radikaalisti. Entä, jos unohtaisimme kaiken, mitä tiedämme markkinoinnista ja aloittaisimme sen täysin puhtaalta pöydältä?

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

04.06.2015

Garminin valikoiman monipuolistumisesta kertomiseen haluttiin käyttää tuoteviestintää. Neljässä toteutetussa kampanjassa hyödynnettiin menestyksekkäästi ansaittua näkyvyyttä blogeissa, aikakaus- ja sanomalehdissä sekä erilaisilla verkkosivuilla.

Lue lisää ››››

Aku Ankka

06.03.2015

Duckenheim-kampanjan tavoitteena oli juhlistaa 80-vuotiasta Aku Ankkaa tavalla, joka palvelee sekä aikuisten nostalgian nälkää että lasten ja nuorten digijanoa. Ilmiöittämisen avulla haluttiin korostaa Aku Ankan ajankohtaisuutta.

Lue lisää ››››

RAY: Työtä, kiitos!

04.03.2015

RAY:n Paikka auki –avustusohjelma lanseerattiin onnistuneesti sosiaali- ja terveysalan järjestöille, nuorille ja vaikuttajille. Vahva konsepti, Työtä, kiitos!, nosti nuoret aktiivisina toimijoina viestinnän keskiöön ja haastoi sidosryhmät toimintaan.

Lue lisää ››››

Uusi Lastensairaala 2017

04.03.2015

Varainhankintakampanjan tavoitteena oli kerätä lahjoituksilla 30 miljoonaa euroa uuden lastensairaalan rakentamiseksi. Jatkuvan sisältömarkkinoinnin avulla tavoite saavutettiin ennätysajassa 1,5 vuodessa.

Lue lisää ››››

#Brändi – asiakkaan palvelija

03.03.2015

Perinteisen kampanja-ajattelun voi unohtaa, sillä brändin täytyy olla näkyvissä sosiaalisessa mediassa vuoden jokaisena päivänä, 24/7. Potentiaaliset asiakkaat tavoitetaan oikeanlaisella sisällöllä juuri silloin kun he miettivät tuotteen tai palvelun ostamista.

Lue lisää ››››

Duckenheim

04.08.2014

Duckenheim kampanjens mål var att fira 80-årige Kalle Anka på ett sätt som tjänar både vuxna nostalgi hunger och digitala törst av barn och ungdomar.

Lue lisää ››››

Ray - Plats öppen

04.08.2014

RAY:s Plats öppen - tillskottprogram lanserades framgånsrikt på de sociala och hälso-organisationer, ungdomar och ledare. Den starka koncept, Arbete, tack!, väckte ungdomar som aktiva deltagare i centrum för kommunikation och utmanade intressenter till handling.

Lue lisää ››››

Finska Bibelsällskapet

04.08.2014

Finska Bibelsällskapet är en organisation som översätter och ger ut Bibeln på nya språk. Organisationen ville skapa en särskilt nya potentiella donatorer tilltalande koncept och flytta med den ännu starkare digitalisk fundraising.

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

04.08.2014

Produkt kommunikation användes för att tala om Garmin urbud av diversifiering. De fyra kampanjer genomförts tjänade synlighet bloggar, tidskifter och tidningar, samt en mängd olika webbplatser.

Lue lisää ››››

Nytt barnsjukhus 2017

04.08.2014

Insamlings målet var att samla in pengar till 30 miljoner euro för att bygga ett nyt barnsjukhus. Med hjälp av kontinuerlig innehåll marknadsföring målet uppnåddes på rekordtid på 1,5 år.

Lue lisää ››››

Donald Duck

03.06.2014

The goal of the Duckenheim campaign was to celebrate the 80-year-old Donald Duck in a manner that engaged both adults and children. We created a phenomena that made Donald Duck more relevant than ever.

Lue lisää ››››

RAY: Finland's Slot Machine Association

03.06.2014

RAY's Open position - supporting youth employment -program - was launched succesfully to social- and welfare organizations, young people and decision makers. The strong concept, Work, thank you!, put young people at the center of the communication challenging stakeholders to take action.

Lue lisää ››››

The Finnish Bible Society

03.06.2014

The Finnish Bible Society translates and publishes the Bible. In 2014 the Bible Society wanted to create a new fundraising concept with emphasis on digital fundraising aimed at new potential donors.

Lue lisää ››››

Garmin Nordic Finland

03.06.2014

Garmin launched four new products by engaging customers in blogs and media.

Lue lisää ››››

New children's hospital 2017

03.06.2014

The goal of the fundraising campaign was to collect 30 million euros in order to build a new children's hospital. With the help of continuous content marketing the goal was reached in only 1,5 years.

Lue lisää ››››