Viisi TED-puhetta sisältömarkkinoijalle

www interactiveoptions com Nordic Business Forum kokoaa pian bisnespäättäjät ympäri maailmaa mahtipontisten puheiden äärelle, mutta inspiraatiota löytyy myös internetistä. Myy poimi viisi TED-puhetta, jotka jokaisen sisältömarkkinoijan pitäisi katsoa.


bonus trading 1. Andrew Staton – The clues to a great story

köp Viagra på nätet Arvidsjaur, Sverige binary options banner Andrew Staton on yhdysvaltalainen elokuvantekijä, joka on käsikirjoittanut muun muassa Pixarin palkitut animaatiot Nemoa etsimässä (2003) ja WALL-E (2008). TED-puheessaan Staton kertoo oman tarinansa lopusta alkuun. Samalla hän havainnollistaa, miten rakennetaan tarina, jonka yleisö haluaa kuulla.

strategia iq option 2. Celeste Headlee – 10 ways to have better conversations

Olet seminaarissa kahvikuppi kädessä. Ohjelmassa sanotaan, että nyt pitäisi ”verkostoitua”. Hymyilet vierustoverillesi kiusaantuneena ja yrität livahtaa pakoon rasittavaa kollegaa. Tuttua? Radiojuontajana vuosikymmeniä työskennellyt thinkorswim binary options indicators Celeste Headlee kertoo kymmenen vinkkiä, joilla kehityt taitavaksi keskustelijaksi.

binaire opties heineken 3. Kevin Allocca – Why videos go viral

YouTuben trendijohtaja opzioni binarie pdf Kevin Allocca analysoi palvelussa nousevia videoita työkseen. Hän on siis oikea henkilö kertomaan, mikä tekee videosta viraalihitin. Sitä paitsi! Allocca havainnollistaa puhettaan kissavideoilla.

vivir de opciones binarias maquina de ganar dinero 4. Amanda Palmer – The art of asking

Apua saa, kun pyytää. Sen on huomannut katutaiteilija ja rockmuusikko binäre optionen mit spielgeld Amanda Palmer, joka on toteuttanut haaveitaan joukkorahoituksen tuella. Pakollista katsottavaa kaikille varainkeruukampanjoita toteuttaville.

najlepsza strategia na opcje binarne 5. Sebastian Wernicke – Lies, damned lies, and statistics (about TEDTalks)

Mikä yhdistää edellä mainittuja TED-puheita? Toisin sanoen, miten pidät parhaan mahdollisen
(TED-)puheen? binäre optionen mindesteinzahlung 10 Sebastian Wernickellä on tähän vastaus, mikäli tilastolliseen analyysiin on uskominen. Esimerkki: jos et enää tiedä mitä sanoa, on hyvä idea sanoa ”ja niin edelleen”, ja yleisö pysyy tyytyväisenä. Ja niin edelleen.

Kommentoi

Samankaltaisia

Etsimme kämppistä!

07.09.2017

Etsimme luovia kumppaneita jakamaan uuden uutukaista toimitilaamme.

Lue lisää ››››

Oulun Satama

05.04.2017

Lue lisää ››››

Rekry: Freelancer-kirjoittajia

06.03.2017

Etsimme freelancer-kirjoittajaa kasvavaan sisällöntuotannon tiimiimme.

Lue lisää ››››

Partnera

07.12.2016

Lue lisää ››››

Hartela-Forum oy

07.12.2016

Lue lisää ››››

Valeuutiset Facebookissa – valtaa ilman vastuuta?

23.11.2016

Donald Trumpin vaalivoiton jälkeen syyttävä sormi on osoittanut Facebookissa leviäviä valeuutisia. Kriitikoiden mukaan ne vahvistavat vaarallisia somekuplia, joissa totuudella ei ole enää väliä.

Lue lisää ››››

Trump voitti myös somessa

09.11.2016

Donald Trump voitti Yhdysvaltojen presidentinvaalit lukemattomista kohuista huolimatta myös sosiaalisessa mediassa. Tämän vuoden vaaleja onkin kutsuttu sosiaalisen median vaaleiksi.

Lue lisää ››››

Rekry: Harkka hukassa!

03.11.2016

Haemme tiimiimme viestintäharjoittelijaa ja digitaalisen markkinoinnin harjoittelijaa!

Lue lisää ››››

Rekry: Sisältömarkkinoinnin ammattilainen

03.11.2016

Haemme tiimiimme sisältömarkkinoinnin ammattilaista. Oletko sinä uusi myy?

Lue lisää ››››

USA:n vaaliväittelyt rikkovat Twitterin ennätyksiä

12.10.2016

Donald Trumpin ja Hillary Clintonin showbisneksestä vahvoja vaikutteita ammentavat vaaliväittelyt ovat herättäneet valtavasti huomiota ympäri maailmaa. Lue lisää, miten sosiaalinen media on reagoinut tähän.

Lue lisää ››››

Loppu Instagramin trolleille?

22.09.2016

Instagram julkaisi uuden näppärän työkalun, jonka avulla voi suodattaa kommentteja. Saadaanko tällä uudella päivityksellä kitkettyä somen trolleja?

Lue lisää ››››

Kun videobloggaajasta tuli media

15.09.2016

YouTube-tähti Soikku julkaisi viime viikolla oman mobiilisovelluksensa. Se kertoo mediamaiseman muutoksesta, jossa jokainen voi olla media. Mitä merkitystä sillä on sisältömarkkinoinnille?

Lue lisää ››››

Snapchat - mitä se tarkoittaa markkinoijille?

05.09.2016

Snapchat on varsinkin nuorien suosiossa oleva kuvaviestintäpalvelu, jonka avulla jaetaan arjen hauskoja hetkiä. Tämä koko ajan suositumpi sovellus on myös todella tehokas markkinoinnin kannalta, ja sitä kannattaisi hyödyntää.

Lue lisää ››››

Instagram on kuin Melania Trump

31.08.2016

Instagram julkaisi kovin tutun kuuloisen uuden ominaisuuden, Instagram Storiesin. Se on melkein täysi kopio Snapchatin Storiesista. Tässä postauksessa verrataan, miten Instagramin versio pärjää Snapchatille.

Lue lisää ››››

Terveysalan markkinoinnin uusi aikakausi

18.11.2015

Sisältömarkkinointi on mullistanut terveys- ja lääkealan markkinoinnin mahdollisuudet viimeisten vuosien aikana. Verkossa kaiken sisällön on oltava kuluttajaa kiinnostavaa ja terveysaiheiden helposti ymmärrettäviä.

Lue lisää ››››

Näin kirjoitat kiinnostavasti blogissasi

15.10.2015

Näillä yhdeksällä neuvolla kirjoitat kiinnostavammin. Lue ja ota askeleet kohti parempia blogipostauksia.

Lue lisää ››››

Call-to-action (CTA) – 12 esimerkkiä

06.10.2015

Call-to-action on konkreettinen toimintakehotus, joka auttaa ja aktivoi potentiaalisia asiakkaita tekemään haluttuja toimintoja. Lue 12 toimivaa esimerkkiä, joita voit hyödyntää omassa työssäsi.

Lue lisää ››››

Usein kysytyt kysymykset sisältömarkkinoinnista

03.09.2015

Sisältömarkkinointi herättää paljon kysymyksiä yrityksissä. Kokosimme yhteen yleisimmät sisältömarkkinointia koskevat kysymykset ja vastasimme niihin.

Lue lisää ››››

Yritysbloggaamisen sietämätön vaikeus

02.09.2015

Yritysblogi on yritysviestinnän arkkityyppi, joka sisältömarkkinoinnin seurakunnassa katsotaan välttämättömäksi osaksi uuden ajan sisältömarkkinointi-mixiä. Mutta eihän se yritysbloggaaminen helppoa ole: ensin loppuvat resurssit ja sitten ideat.

Lue lisää ››››

Alpron Smoothie Workshopissa etsittiin täydellisiä makupareja

24.08.2015

Alpron Smoothie Workshop kokosi yhteen joukon bloggaajia ja toimittajia keskiviikkona 19.8.2015. Ravintola Kellohalli täyttyi iloisesta ihmettelystä ja blendereiden hurinasta, kun osallistujat kokeilivat erilaisia makupareja huippukokki Sami Tallbergin johdolla.

Lue lisää ››››

Miksi markkinoinnin automaatio kannattaa?

13.08.2015

Markkinoinnin logiikka on muuttunut ja valta on siirtynyt myyjältä ostajalle. Yli 60 prosenttia ostopäätöksestä on tehty ennen ensimmäistä kontaktia palveluntarjoajaan. Markkinoinnin automaation avulla saat enemmän irti samoilla resursseilla.

Lue lisää ››››

Sisältömarkkinoinnin suunnitelman ABC

03.07.2015

Ammattimaisesti tehty sisältömarkkinointi maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Menestyksekkään sisältömarkkinoinnin takana on aina kuitenkin tarkkaan mietitty sisältösuunnitelma. Kuinka se tehdään?

Lue lisää ››››

Miten sisällöntuotanto pidetään vauhdissa kesälläkin

24.06.2015

Vaikka toimisto hiljenisikin heinäkuussa, eivät suomalaiset lopeta kuluttamasta sisältöjä kesälläkään. Poimi vinkkimme siihen, miten pidät yritysblogin vireänä kesälläkin!

Lue lisää ››››

Lisämyyntiä lomalla

08.06.2015

Moni vilkuilee sähköpostiaan lomallakin, sillä bisnes ei saa pysähtyä hetkeksikään. Mutta miten pitää myynti kuumana kesälläkin (ja olla itse kuitenkin lomalla)?

Lue lisää ››››

Nokkela hyötyy toisen some-kohusta

13.05.2015

Kuvamuokkaus venäläisjääkiekkoilijasta sai aikaan some-kohun. Suomalaiset voittivat illan jääkiekko-ottelun, mutta ketkä selvisivät kuva-kohusta voittajina?

Lue lisää ››››

Asiakaskokemus – digitaalisen markkinoinnin vahvin trendi 2015

17.04.2015

Adoben uusimman digitaalisen markkinoinnin tutkimuksen mukaan asiakaskokemus on digitaalisen markkinoinnin vahvin trendi tällä hetkellä. Lue lisää!

Lue lisää ››››

Kohdentaminen ei yksin riitä

15.04.2015

Olemme jo niin tottuneita näkemään ja kokemaan mainontaa, että useimmiten emme sitä huomaa – tai huomioi. Luovinkaan mainos ei sellaisenaan saa meitä vielä vakuuttumaan ja tekemään ostopäätöstä. Ei, vaikka mainos olisi kuinka kohdennettu.

Lue lisää ››››

Sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen kannattaa

07.04.2015

Joskus pelkkä sparrailu ulkopuolisen kumppanin kanssa riittää. Joskus laajempi vastuunsiirto tuottaa parempia tuloksia. Joskus koko sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen on ainoa keino.

Lue lisää ››››

Aku Ankka

06.03.2015

Duckenheim-kampanjan tavoitteena oli juhlistaa 80-vuotiasta Aku Ankkaa tavalla, joka palvelee sekä aikuisten nostalgian nälkää että lasten ja nuorten digijanoa. Ilmiöittämisen avulla haluttiin korostaa Aku Ankan ajankohtaisuutta.

Lue lisää ››››

Markkinointi on mahdotonta ilman hyvää sisältöä

04.03.2015

Sisältömarkkinointi ei ole markkinointiviestinnän osa-alue. Se on tapa tehdä ja tarkastella markkinointia jatkuvana prosessina, jonka keskiössä on puhutteleva ja palveleva sisältö.

Lue lisää ››››

Sisältöjä suoraan sydämiin

26.02.2015

Hyvin suunnitellut ja toteutetut sisällöt tekevät yrityksen tai yhteisön brändin eläväksi ja tuovat sen lähemmäksi yleisöään. Kohderyhmät kohdataan heille relevanteissa kanavissa ja heidän omilla ehdoillaan.

Lue lisää ››››